16 Mart 2016

Wet N Wild Comfort Zone Far Paleti

 Öve öve bitirilemeyen paleti almak gibi bir niyetim yoktu ama sevgililler gününde 12 tl gibi bir fiyata görünce alayım dedim. Bir ara herkes o kadar  çok övüyordu ki her herde bu paleti görüyordum ve artık gına gelmişti.Genelde bir şey çok övülünce benim beklentim çok yüksek oluyor ve sonuç olarak hayal kırıklığı ile karşılaşıyorum.


 Bu palete de fazla bir ümit beklemeyerek yaklaştım. Peki bu kadar çok övüldüğüne değer mi? Fiyat/ performans olarak bakılırsa kesinlikle değer. Bu fiyata bu kadar güel renkte ve yapıda far paleti bulmak çok zor.Hem gündüz için hemde ağır makyaj için yalnızca bu paleti kullanabilirsiniz. 


 Öyle güzel renkleri var ki toprak donlarında doğal makyaj yapanlara da benim gibi daha renkli makyajları tercih edenlere de hitap ediyor. Renkleri güzel olmasına güzel ama ciddi anlamda tozutma yapıyor. Bu benim çok rahatsız ediyor ve göz makyajı yaparken bir bakmışım yüzümün her yerine bulaşmış. O yüzden bu far paletini kullanırken ekstra dikkat ediyorum.


Pigmentasyonu çok iyi. Tek sürümde gördüğüm rengi tenimde de veriyor. Bu paletteki en çok konuşulan renk Mac'in  Club farına benzetilen (sağ üst) far. Benim club adlı farla ilgili pek bilgim yok ama yolum Mac'e  düşünce kesinlikle bakacağım bir renk oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder