7 Kasım 2015

Flormar Full Color FC22 Grass Juice - Oje

 Mağazada bu serinin renklerine baktığımda pek dikkatimi çeken renk olmadı. Sadece Grass Juice dikkatimi çekti. Eğer yapısı vs. çok hoşuma gitseydi gidip diğer renklerinden de alacaktım ama şu anda kararsızım.

 Rengi kesinlikle çok hoşuma gitti. Bu yaz kıyafetlerde de bol bol gördüğümüz yeşilin bu canlı tonu tırnaklarda çok hoş görünüyor. Her sürdüğümde ojemi nereden aldığım soruldu.

 Beğenmediğim özelliklerin başında fırçasının kopup düşmesi var. Bu problemi genellikle Pastel ojelerde yaşıyorum ve bu yüzden Pastelden oje almaya korkuyorum. Tırnağıma oje sürerken fırça ojenin içine düştü ve onu çıkarıp takacağım derken elim oje doldu.

 Beğenmediğim diğer özellik ise fırçanın inceliği oldu. neden bu kadar dandik bir fırça yaptıklarını anlayamadım. Sürümü hiç içi değil.

 Özet olarak renk olarak güzel olsa da seri olarak beğenmediğim bir seri oldu.

2 yorum:

  1. Rengine bayıldım. Tam benlik :) Keşke fırçası da iyi olsaymış :(

    YanıtlaSil