14 Mart 2016

Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı

 Normalde problemli göz altım yoktu ve asla kapatıcıya ihtiyaç duymuyordum ama son dönemde göz altımda şişlik ve damar belirginleşmesi oldu. Hal böyle olunca hayatımda ilk defa bir kapatıcıya ihtiyacım oldu.




Bu konuda pek fazla bilgim olmadığı içinWatsons'a  daldım ve satış danışmanından yardım istedim. Marka tercihi olarak daha önce fondötenlerini kullanıp memnun kaldığım için Rimmel dedim ama kapatıcılarının en açık renkleri bile koyu geldi. Tenime en yakın olanı Wake Me Up oldu. 

Benim kapatıcıdan beklentim baştan dediğim gibi gözaltlarımdaki kusurları tam olarak kapatmasıydı. Bu açıdan tam bir hayal kırıklığı oldu. göz altımdaki damarlanmayı ya da o koyu halkayı hiç kapatmadı. Gözümün daha az koyu ve damarlı olduğu günlerde çok güzel bir aydınlık veriyor ama benim alış amacım olan kapatıcılığı bana sağlamıyor. 

Benim için hayal kırıklığı oldu.Göz çevresinde çok problem olmayan ve sadece aydınlık bir görüntü katmak isteyenler için yeterli bir ürün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder