20 Mart 2016

Kızıl Tepe


 Fragmanını gördüğümden beri izlemeyi kafaya koyduğum bir filmdi. Aslında Tom Hiddleston bile filmi izlememe bile yeterli olurken fragmanının bu kadar ilgimi çekmesiyle izleyeyim dedim. Normalde korku gerilim barındıran filmlerden olabildiğince uzak dururum ama bu film için bir istisna yapayım dedim.


 Beklediğim ya da fragmanda gösterilen kadar korku barındıran bir film olmaması izlerken benim oldukça hoşuma gitti ama bu beklenti ile izlemeyecekleri hayal kırıklığına uğratabilir.

 Başından itibaren bir bilinmezlik hakim oluyor ve film sonuna kadar kafamda binlerde teori oluştu. Sonunda beni şaşırtmayı başardı. Burada dikkatimi çeken tek şey başta fantastik olaylar ön plandayken sonunda bu olayın oldukça arka plana atılması oldu. bu durum rahatsız edici mi diye soracak olursanız değil ama izleyici bir şeye odaklandıktan sonra farklı bir alana dikkati çekiliyor. Tabi bunu izleyiciyi dikkatini dağıtıp güzel bir final yapmak için kullanılmış iyi bir hamle olarak düşünülebilir.

Gözüme çok eleştirisel bir yazı gibi geldi. İşin özü fazla beklentiye girerek izlenmezse beğenilebilir. Ben Kızıl Tepe'yi sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder