6 Ocak 2016

Oriflame Possess Parfüm


Normalde bir parfümü koklamadan almamaya dikkat ediyorum. Possess'in şişesini görünce "Benim olmalı!" dedim. Küçüklüğümden beri Kleopatra'ya karşı derin bir ilgim ve hayranlığım var. Ondan ilham alınan bir parfümü illa ki almalıydım. Böyle olunca koklama gereği bile duymadım.


 Kokusunu beğenmeme ihtimalim vardı ama şansıma bayıldığım bir koku oldu. Çiçeksi ferah kokuları sevenlerin biraz ağır bulabileceği bir parfüm olacağını düşünüyorum. Amber kokusu gibi daha ağır kokuları sevenlerin ise sevebileceği bir parfüm.



Kış ayları için güzel bir parfüm olsa da yaz aylarında tercih edebileceğim bir koku değil. Benim tenimde kalıcılığı 3-3,5 saat. Hafif ve ferah kokular yerine farklı koku arayışına girenlerin bakabileceği bir parfüm.


 O kadar sakar bir insanım ki bu kırdığım kaçıncı parfüm bilmiyorum. Genelde şişe çarpmanın etkisiyle tuzla buz olur. En çok hoşuma giden yılan desenli kısmı kırıldı. Japon yapıştırıcısı ile yapıştırdım ama nafile. Tabi annem bu gizemli durumu Sherlock gibi aydınlattı "Yılan deseni hoşuna gitti ya nazar değdin Tuğçe!"


İşte Bayıldığım Tanıtım Videosu:

3 yorum:

  1. Şişesi cidden harikaymış! Kırıldığında bile :D ama ben hafif kokuları seviyorum pek bana göre değil sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif koku seviyorsanız almadan kesinlikle koklamalısınız.

      Sil
  2. yaz aylarında kullanıcak bir parfüm değil mi?

    YanıtlaSil