3 Şubat 2016

Baba Dışarıda Bir Melek Var! - Fikret Topallı

Korku filmi izlemekten delicesine korkan bir kişi olarak neyime güvenip bu kitabı okudum en ufak bir fikrim yok.

Kısa korku hikayeleri derlenmiş. İçinden birkaç tanesinin korku ile alakası yoktu. Hatta okurken neden bu hikayeleri koydular diye düşünmeden edemedim. Geri kalan kısmı ise korkutucuydu. Özellikle iki hikaye vardı ki aklımdan çıkmıyorlar.


Bahsettiğim iki hikaye sayesinde çocukluğumdan beri yapmadığım bir şeyi yaptım ve tek kaldığım odadan koşarak çıkıp birinin yanına gittim. Tabi ev ahalisi kocaman kızın gecenin bir yarısında deli gibi koşturmasına anlam veremedi.

Belki herkes benim kadar korkmayabilir. Kitabı okuyan kuzenim benim bu derece korkmama anlam veremedi. Onu korkuttuğunu söylediği hikaye ise beni hiç korkutmadı. Bence bu korku olayı tıpkı zevkler gibi çok kişisel.

Korku hikayelerinin olduğu bu kitabı okumak bence korku filmleri izlemekten çok daha zevkliydi. Tabi bu kitaptan korkma derecesi de kişiden kişiye farklılık gösterebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder