27 Kasım 2015

Golden Rose Rich Color 65 - Oje

 Ojelerime baktığımda Golden Rose'un ojeleri çok az. Aslında genel olarak yapıları hoşuma gitse de almaya bir türlü elim gitmiyor. Bu oje Golden Rose'un sitesinde yaptığım alışverişte hediye olarak gönderilmişti. Normalde rengin solukluğundan dolayı görüp alabileceğim bir renk değil. Tabi ben iyi ki bu renk gönderilmiş diyorum. Çünkü bunu her sürdüğümde ojem soruluyor.


 Çok hoş bir renk olmasına rağmen üçüncü katta tam opaklık sağlıyor. bu sebeple sürümü her ne kadar zahmetli de olsa dayanıklılığı şaşırtıcı bir şekilde çok iyi. Uzun bir süre soyulmuyor. Kıyaslama yapacak olursak Flormar ojelerden daha dayanıklı.


Şişesine baktığımızda çok hafif sedefli bir görüntüsü olsa da tırnağa sürüldüğünde sedefli bir görünüm olmuyor. Bunun yerine çok hoş canlı bir görüntü oluyor.

4 yorum:

  1. deepten bloğunu gördüm ve geldim. Hoş geldin aramıza. Takibe aldım. Bundan sonra takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Tırnaklar güzel olunca çok güzel durmuş tabii.. Bu renk modayken hiç dönüp bakmadım şimdi bir kaç şişe var evde. Herkesden geçince güzel geliyor demekki bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı durum var. Ne moda olsa elimden geldiğince kaçarım. Bu yüzden sizi anlıyorum :D

      Sil