18 Kasım 2015

Flormar Wet & Dry Pudra

 Çok uzun bir süre Rimmel'in transparan pudrasını kullandım. Kullandığım çok fondötenler çok kapatıcı olduğu için pudradan tek beklentim fondöteni sabitlemesi oluyordu. Artık özel bir gün olmadıkça yoğun kapatıcı bir fondöten kullanmayacağım. Çünkü bir süre cildimi yıpratmak istemiyorum.





 Normalde basit bir kalem bile alacak olsam illa ki kullanıcı yorumlarına bakardım. Flormar'a gittiğimde pudra alma gibi bir düşüncem yoktu ama gözüme takıldı. Bileğimde denediğimde çok hoşuma gitti. Tam cildime uygun bir renkti.Normalde fondöten ve pudra da tenimin tonunu bulmakta hep zorlanırım.

 Tabi bu pudranın dikkatimi çekmesinin en büyük sebebi ise kabının çok şık olmasıydı. Kullandıktan sonra rahatlıkla söyleyebilirim ki pudranın kendisi de çok kaliteli. Bir pudraya göre kapatıcılığı çok başarılı. Birde bu pudra ıslak olarak da kullanılıyor ıslak olarak kullanacağımı sanmıyorum.



 Normalde yüzüme sadece pudrayı uyguladığımda genelde sivilcelenme problemi yaşarım ama bu pudrada öyle bir şey yaşamadım.

 Fondötende bir ürüne bağlı kalamasam da eğer bir pudrayı seversem uzun bir süre onu kullanıyorum. O yüzden büyük ihtimalle elimdeki pudra bitmeden yedeklerim.

14 yorum:

  1. merabaaaaaaaa yaaaaa hoşgeldiiiin :) daha geçen gün senden söz ettim bi yazımda yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. baksanaa, blogumda sağda arşivde, geçenlerde, 10 kasım yazımda, "sade ve mavi ve fram" yazımda senden söz ettim işte. ne güzel yaptın tekrar blog açmakla. :)))) oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutluyum :D Hemen yazına bakıyorum ;)

      Sil
  3. baksanaaaa yaa, hani sen "sade ve derin"i okuyup yazmıştın yaaa, silmediysen, onu benim için yayınlasana yaaa bi daha, seni raatsız etmicekse yani, yoksa sorun değil ama rahat ol yani, yayınlarsan o yazını bloguma koycam ki, okusunlar diye işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o yazı benim kapattığım blogumdaydı :( O yorumun da kopyası yok maalesef

      Sil
    2. blogdaki yazılarını saklamadın mı yaaa. büssürü güzel yazın vardı ama :)

      Sil
    3. Sıfırdan başlıyorum :)

      Sil
    4. aaa ben uzunca bir süre seni aradım Tuğçe Nur, isimsiz takipçilerinden biriydim. yeniden başlamana çok sevindimm^^ ayrıca pudra da güzel görünüyor^^

      Sil
    5. Beni çok mutlu ettin :D

      Sil
  4. baak son yazımdasın kiii :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu takibe aldım bende bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunu takibe aldım bende bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil