6 Aralık 2015

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Normalde yağlı olan cildim havaların değişimi ile inanılmaz kuru bir hal aldı. Özellikle yüzümü yıkadıktan sonra aklıma gelen tek şey nemlendirmek oluyor. Çünkü beni rahatsız edecek kadar geriliyor. Hal böyleyken artık gözüm kuru ciltliler için olan ürünlere kaymaya başladı.

Açıklamasına bakacak olursak: 
*Cildi nazikçe derinlemesine temizler, yatıştırır, güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
*Cildin doğal nem dengesini korur
*Güzel kokusu ve yumuşak köpük formülüyle mükemmel bir yüz temizleme deneyimi yaşatır.

Nivea Yüz Temizleme Köpüğü çok hafif bir yapıda. Derinlemesine bir temizlik sağlamıyor. Yıkadıktan sonra ohissi bekleyenleri hayal kırıklığına uğratabilecek bir ürün. Bende cildimi temizledikten sonra o ferahlık ve arınmışlık hissini çok sevenlerdenim. O yüzden sadece bunu kullanmak yerine temizleme jeliyle yüzümü yıkadıktan sonra temizleme köpüğünü kullanıyorum. Böylece temizleme jelinden sonraki kuruluk ve gerginlik hissi kayboluyor.

Ürün 150ml olsa da bereketli bir ürün gibi durmuyor. Tek basımda fotoğraftaki kadar ürün çıkıyor.Kokusu klasik Nivea kokusu. Eğer bu kokuyu sevmiyorsanız rahatsız olabilirsiniz. Cildimdeki bu kuruluk geçmediği sürede tekrar alınabilecek bir ürün gibi duruyor.

2 yorum:

  1. Umarım kuruluk geçer. Kışın bu durumlarda normal.

    YanıtlaSil
  2. :merhaba blogunuzu takibe alıyorum. Yeni yayınlarda ve yorumlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil