5 Ekim 2015

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi


İşte krem kullanmaktan nefret eden bir insan olan beni bile kendisine aşık eden krem. Normalde yüzüme krem uygulamaktan nefret ederim. Çünkü cildim aşırı yağlı olduğu için kremleri kusar. Kış bu kremleri uygulamak daha kolay olsa da yaz olduğunda bu durum işkenceye dönüyor.  Niveanın bu kremi ise yazın bile gönül rahatlığıyla kullanabiliyorum.


 Yüzüme uyguladığımda sanki yüzümü su ile yıkamışım gibi bir his veriyor ve bu his kremden vazgeçemiyor olmamın en büyük sebebi. Normalde cildim çok hassas olduğu için kremlerde bile problem yaşayabiliyorum ama bu kremde şikayetçi olduğum bir nokta bile yok. 


 Ayrıca önceki kabı camdı. Bu kabı plastik. Cam kap daha güzel görünse de taşınabilirlik açısından bu kap kesinlikle daha iyi.

 Özellikle benim gibi yağlı ciltliler başta olmak üzere herkesin severek kullanacağını düşünüyorum. eğer bir krem arayışındaysanız denemenizde yarar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder