10 Ekim 2015

Kötü Kızlar Ölmez - Katie Alender

 Uzun zamandır  bir kitabı bir oturuşta bitirmiyordum.Akşam saatlerinde başladığım Kötü Kızlar Ölmezi sabahın ilk ışıklarını görene kadar elimden bırakamadım.

  Aslında başta okumayı düşündüğümü söyleyemem ama kuzenim o kadar çok övdü ki sonunda dayanamadım ve okudum. İyi ki okumuşum diyorum. Çok heyecanlıydı. Okurken bir sonraki sayfayı çevirmek için can atıyordum.

 Kitapta beğenmediğim diyemeyeceğim ama pek de hoşuma gitmeyen iki şey oldu. Farklı türlerdeki kitapların arasına aşk serpiştirilmesini daima sevmişimdir ama ilk defa aşk beni rahatsız etti. Carter ile ilgili bölümlerde bir an önce bitse diye düşünmeden edemedim. Yazarımız maalesef aşkı okuyuculara hissettirmekte sönük kalmış.

Diğer yandan gerilimi hissettirmekte çok başarılı. Alexis evin merdivenlerinden çıkarken benim kalp atışlarımda yükseldi. Hem çok korktum hemde okumayı bırakamayacak kadar merak ettim. Böylelikle sabahı görene kadar okumaya devam ettim.

 Beğenmediğim diğer kısım ise sonu oldu. Son sayfalar çok heyecanlıydı ama kitabı elimden bıraktığımda aklıma gelen ilk şey okuyucuyu şaşırtan daha iyi bir sonu olabilirdi. gerçi kuzenimin dediğine göre devam kitabı varmış. Sonunun sönük olması buna da bağlı olabilir. O yüzden bu konu hakkında kitabı fazla taşlamak istemiyorum.

 Eğer devam kitabı varsa umarım bir an önce çıkar. Çünkü uzun zamandır beni kendine bu derece bağlayan bir kitap olmamıştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder